Sikertelen bejelentkezés vagy online kártyás vásárlás esetén kérjük, ellenőrizze az alábbiakat:
- Nincs bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten.
- Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót adott meg.
- Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott.
Ha elfelejtette jelszavát, vagy többszöri sikertelen kísérlet miatt kizárta magát internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkból, azaz a George Webről, több lehetőség közül választhat.
1. Már egyszerűen, néhány perc alatt, digitálisan is kérhet jelszópótlást. Készítse elő 7 számjegyű e-csatorna azonosítóját, és ha van, akkor bankkártyáját! A folytatásért kattintson ide: Jelszópótlás
2. Intézheti telefonos automata rendszerünkön keresztül, várakozás nélkül. Lakossági ügyfélként válassza az 1/2/2, prémium, Erste World vagy Private Banking ügyfélként az 1/2/3 menüpontot és SMS-ben elküldjük új jelszavát.
Az automata rendszer használatához az alábbiakra lesz szüksége:
- Telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetősége: +36 1 298 0222 (automata rendszerünk 24 órában a hét minden napján elérhető)
- E-csatorna azonosítója: ez egy 7 számjegyű kód, amit az Elektronikus szolgáltatások adatlapján talál
- TeleBank PIN-kódja (TPIN-kód): ez egy 4 számjegyű kód, amit TeleBank szerződéskötésekor kapott tőlünk lezárt borítékban/SMS-ben vagy Ön adott meg.
Ha nem tudja E-csatorna azonosítóját vagy TPIN-kódját, telefonos ügyfélszolgálatunkon pótoljuk. Hívjon minket a fenti telefonszámon, az automata rendszerben az 1-es Lakossági ügyfelek menüpontban sikertelen azonosítást követően válassza a 3-as menüpontot, ahol kapcsoljuk ügyintézőnket, aki a segítségére lesz.
3. Választhatja a személyes ügyintézést is, ehhez fáradjon be bankfiókjaink bármelyikébe! Bankfiókjaink listáját itt találja: Bankfiók és ATM kereső.