Egy újabb fizetési megoldás, ahol az órádon kívül másra nincs is szükséged. Használd bankkártyaként legyen biztonságban karodon a pénzed.
Hogyan használd?
Hogyan add hozzá kártyádat az alkalmazáshoz?
Töltsd le a Mi Fitness alkalmazást a telefonodnak megfelelő alkalmazás-áruházból!
Regisztrálj az alkalmazásba!
Válassz egy kártyát – vagy akár többet is –, amit digitalizálni szeretnél, és töltsd fel az adatait!
Hagyd jóvá a műveletet! Ezután már használhatod az órádat fizetésre.
Töltsd le az okosórádra!
Mely eszközök alkalmasak a fizetésre és milyen kártyát lehet digitalizálni?
Nézd meg a gyártó mindig frissülő oldalát, ahol pontos tájékoztatást kapsz arról, mely órák alkalmasak fizetésre és melyik kártyatársaság betéti- vagy hitelkártyáját tudod digitalizálni az alkalmazásban.
Hogyan használd a Xiaomi órádat vásárlásnál?
A Xiaomi Payt használhatod NFC fizetésre alkalmas termináloknál.
- Oldd fel a kijelzőt - fontos, ha az utolsó PIN-kód megadása óta eltelt 24 óra, vagy levetted a karodról az órát, akkor ezt a 6 számjegyű, általad adott kódot kéri az óra a funkció élesítéséhez.
- Válaszd ki a fizetési funkciót és érintsd a terminálhoz – erre 1 perced van, utána automatikusan bezáródik.
- A fizetés megtörtént.
Ha több kártyád is lenne digitalizálva az órán, akkor a fizetési funkcióban a használni kívánt kártyát is ki kell választanod.
Gyakori kérdések
A fizetésre alkalmas eszközöket a gyártó oldalán tudod megnézni.
Bármilyen Erste kártyát, a viruális kivételével, de lehet eltérés eszközönként, ugyanis nem minden órához lehet mindkét kártyatársaság bankkártyáját digitalizálni. Erről mindig aktuális információt a gyártó oldalán a termékeknél találsz.
A vásárlásokhoz nem szükséges internetelérés. Abban az esetben azonban igen, amikor digitalizálod a kártyádat, vagy éppen eltávolítod az alkalmazásból, vagy ha meg akarod nézni a tranzakcióidat
SMS-ben kapod meg a jóváhagyó kódot, amivel aktiválhatod a szolgáltatást. Ha nincs a kártyádhoz beállítva ilyen szolgáltatás, akkor hívd kollégáinkat telefonos banki szolgáltatásunkon, a TeleBankon, a +36 1 298 0222-es számon hétköznap 7-21 óra között! Szívesen segítenek beállítani a szolgáltatást.
Az alkalmazásban tudod törölni a kártyádat.
A kijelzőt oldd fel (fontos, ha az utolsó PIN-kód megadása óta eltelt 24 óra, vagy levetted a karodról, akkor ezt a 6 számjegyű, általad adott kódot is meg kell adnod), válaszd ki a fizetési funkciót és ha rákoppintottál van 1 perced, hogy az órát a terminálhoz érintsd. Ha több kártyád is lenne digitalizálva az órán, akkor a fizetési funkcióban a használni kívánt kártyát is ki kell választanod. Az egy perc leteltével automatikusan záródik a funkció.
Nincs szükséged semmi másra a fizetéskor, csak az órádra.
Teljesen, hiszen maga az óra alkalmazása nem fér a fizetéshez elkülönített chiphez, ami a kártyaszámot tárolja.
* Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön