Tudom az e-Csatorna azonosítómat, de nem tudom az e-Csatorna jelszavamat

e-Csatorna jelszava korábbi NetBank jelszavával egyezik meg.

Ha elfelejtette jelszavát, vagy korábban már kizárta magát többszöri sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt a George Webről, ezt a telefonos ügyfélszolgálatunkon tudja pótolni. Nem kell ügyintézőre várnia, automata rendszerünkön keresztül az 1-2-2-es menüpontban elintézzük önnek és mobilszámára megküldjük a jelszó pótlását.

Ahhoz, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat használni tudja, az alábbiakra lesz szüksége:

  • Telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetősége: +36 1 298 0222 (automata rendszerünk 24 órában a hét minden napján elérhető)
  • e-Csatorna azonosítója
  • TeleBank PIN kódja (TPIN kód): ez egy 4 számjegyű kód, amit TeleBank szerződéskötésekor kapott tőlünk lezárt borítékban/SMS-ben vagy ön adta meg
  • Ha nem tudja TeleBank PIN kódját (TPIN), telefonos ügyfélszolgálatunkon pótoljuk önnek. Hívjon minket a fenti telefonszámon és a 2-es menüpontban ügyintézőnk azonosítást követően segít önnek.

Sikeres e-Csatorna jelszó pótlást követően mindene adott, hogy regisztráljon a George Appba. A lenti gombra kattintva talál segítséget a letöltéshez és regisztrációhoz.

  • A George App letöltés lépései