Hogyan tudok azonosított hívást indítani a TeleBank felé?

Ez a funkció jelenleg a lakossági profillal rendelkező ügyfeleinknek érhető el.

Bejelentkezés után a Kapcsolat fülön koppints a Telefonhívás menüpontra!

Aláírásoddal indítsd el a folyamatot, majd mPIN kóddal vagy biometrikus azonosítással erősítsd meg, így a TeleBankban dolgozó kollégáink már tudni fogják, hogy te hívod őket. 

A sikeres aláírás után Android készülékeden kitöltve megjelenik a tárcsázó felület. Ezután koppints a hívásindítás gombra!

iOS-en alulról felugrik a gomb, melyen látod az ügyfélszolgalat telefonszámát és az azonosításhoz szükséges kódot. A hívás indításhoz kattints erre a gombra. A hívószám alábbi felépítéssel jelenik meg a telefonodon: +3612980222;4;123456. Ezen ne változtass, csak indítsd el a hívást!

A hívószám után megjelenő 6 jegyű azonosító kódot csak egyszer tudod használni, csak a George Appból indított hívás azonosítására szolgál. A híváslistában tárolt telefonszámot ne hívd újra, mert az azonosítás nem lesz sikeres.

A Kiemelt ügyfeleket automatikusan a megszokott ügyfélszolgálatra irányítjuk át.

A TeleBank nyelve a George App nyelvéhez igazodik. Így például, ha a magyar nyelvű Appból indítjuk a hívást, akkor a magyar nyelvű menübe érkezünk meg.

A funkció feltételei

A funkció használatához élő Telebank szerződésre és Elektronikus Csatornaszerződésre (George App hozzáféréssel) lesz szükséged.

  • Ha nincs Telebank szerződésed, az azonosítás nem sikerül majd, ehhez ilyenkor TPIN kódot vagy 7 jegyű e-csatorna azonosítót fognak kérni.