Az Erste Bank ügyfeleinek mostantól nem kell otthon hagyni négylábú kedvencüket, ha a pénzintézet fiókjába indulnak ügyet intézni. Az ebeket egyelőre hat fiókban várják, a kutyabarát koncepcióról két hónap próbaidőszak tapasztalatai alapján dönt az Erste.
Decembertől kísérleti jelleggel az Erste Bank hat fiókjába kutyával is bemehetnek a pénzintézet ügyfelei. A bank négy budapesti (Bartók ház, Csepel, Fashion Street és Teréz körút), valamint két vidéki (Kecskemét és Szolnok) egységében teszteli két hónapig a kutyabarát koncepciót. Az Erste a pilot időszak tapasztalatai alapján dönt a bevezetéséről a több mint száz fiókból álló hálózat azon tagjaiban, ahol ezt a helyi jogszabályok, bevásárlóközponti házirend, vagy más hasonló szabályozás nem tiltja – mondta el Csáki Richárd, az Erste Bank Hálózat és Prémium szegmens igazgatója.
A kutyabarát bankfiókok bejáratán matrica jelzi, hogy az adott egységben a gazdi mellett négylábú barátját is szeretettel látják. A fiókokba nem csak kicsi, hanem akár nagytestű kutyával is betérhetnek az ügyfelek, egy egységben azonban egyszerre legfeljebb két kutya tartózkodhat. Az ebeknek egészségesnek, szobatisztának és ápoltnak kell lenniük, rendelkezniük kell veszettség elleni oltással és chippel. A jól szocializált kutyákat pórázon vagy hordozóban kell tartani, a gazdinak pedig képesnek és alkalmasnak kell lennie a kutya irányítására, féken tartására, kezelésére. Gondoskodni kell arról, hogy a kutya másokat ne zavarjon, félelmet ne keltsen, más testi épségét ne veszélyeztesse.
A kutyabarát egységek kialakítása illeszkedik a megváltozott bankolási szokásokhoz igazodó új fióki koncepcióhoz. Az Erste Bank négy éve indította el fiókátalakítási programját: az új elképzelés szakított az évszázadok óta csaknem változatlan, hivatali jellegű stílussal és elrendezési elemekkel, barátságos légkört teremtő, a tanácsadást szolgáló fiókok jönnek létre. Az egyszerűbb ügyeket gyorsan, az erre a célra kialakított pultoknál is el lehet intézni, a nagyobb lélegzetű, bonyolultabb ügyeket viszont külön tárgyalókban, ahol a mellettünk ülők és a várakozók nem lesznek akaratlanul is fültanúi a bizalmas pénzügyi beszélgetésnek.
További információk:
Pálosi Márta
Szenior kommunikációs szakértő
Erste Bank
Marketing és PR igazgatóság
marta.palosi@erstebank.hu
Az Erste Bank ügyfeleinek mostantól nem kell otthon hagyni négylábú kedvencüket, ha a pénzintézet fiókjába indulnak ügyet intézni. Az ebeket egyelőre hat fiókban várják, a kutyabarát koncepcióról két hónap próbaidőszak tapasztalatai alapján dönt az Erste.
Decembertől kísérleti jelleggel az Erste Bank hat fiókjába kutyával is bemehetnek a pénzintézet ügyfelei. A bank négy budapesti (Bartók ház, Csepel, Fashion Street és Teréz körút), valamint két vidéki (Kecskemét és Szolnok) egységében teszteli két hónapig a kutyabarát koncepciót. Az Erste a pilot időszak tapasztalatai alapján dönt a bevezetéséről a több mint száz fiókból álló hálózat azon tagjaiban, ahol ezt a helyi jogszabályok, bevásárlóközponti házirend, vagy más hasonló szabályozás nem tiltja – mondta el Csáki Richárd, az Erste Bank Hálózat és Prémium szegmens igazgatója.
A kutyabarát bankfiókok bejáratán matrica jelzi, hogy az adott egységben a gazdi mellett négylábú barátját is szeretettel látják. A fiókokba nem csak kicsi, hanem akár nagytestű kutyával is betérhetnek az ügyfelek, egy egységben azonban egyszerre legfeljebb két kutya tartózkodhat. Az ebeknek egészségesnek, szobatisztának és ápoltnak kell lenniük, rendelkezniük kell veszettség elleni oltással és chippel. A jól szocializált kutyákat pórázon vagy hordozóban kell tartani, a gazdinak pedig képesnek és alkalmasnak kell lennie a kutya irányítására, féken tartására, kezelésére. Gondoskodni kell arról, hogy a kutya másokat ne zavarjon, félelmet ne keltsen, más testi épségét ne veszélyeztesse.
A kutyabarát egységek kialakítása illeszkedik a megváltozott bankolási szokásokhoz igazodó új fióki koncepcióhoz. Az Erste Bank négy éve indította el fiókátalakítási programját: az új elképzelés szakított az évszázadok óta csaknem változatlan, hivatali jellegű stílussal és elrendezési elemekkel, barátságos légkört teremtő, a tanácsadást szolgáló fiókok jönnek létre. Az egyszerűbb ügyeket gyorsan, az erre a célra kialakított pultoknál is el lehet intézni, a nagyobb lélegzetű, bonyolultabb ügyeket viszont külön tárgyalókban, ahol a mellettünk ülők és a várakozók nem lesznek akaratlanul is fültanúi a bizalmas pénzügyi beszélgetésnek.
További információk:
Pálosi Márta
Szenior kommunikációs szakértő
Erste Bank
Marketing és PR igazgatóság
marta.palosi@erstebank.hu