Az Erste digitális platformját, George-ot rendszeresen használó ügyfelek közül már minden negyedik kipróbálta a Moneyback funkciót, a bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. Az ügyfelek alig két hónap után 54 millió forintot kaptak vissza, így akár a havi számlavezetési díjuk többszörösét is megspórolhatták.

Mindössze két hónap telt el az indulás óta, de már 135 ezren próbálták ki az Erste Bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. A Moneyback funkciónak köszönhetően eddig a pénzintézet 20 ezer ügyfele 40 ezer vásárlása után összesen 54 millió forintot kapott vissza – vagyis könnyen megspórolhatták a havi számlavezetési díjuk többszörösét is. Az első időszakban mintegy 30 partnercég ajánlata volt elérhető a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Azóta számos más kereskedő és szolgáltató társaság kedvezményeivel bővült a kínálat – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.

A Moneybackben az Erste ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, melyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. A kedvezmény mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, de elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank.

További információk:

Pálosi Márta
Szenior kommunikációs szakértő
Erste Bank
Marketing és PR igazgatóság
marta.palosi@erstebank.hu

Az Erste digitális platformját, George-ot rendszeresen használó ügyfelek közül már minden negyedik kipróbálta a Moneyback funkciót, a bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. Az ügyfelek alig két hónap után 54 millió forintot kaptak vissza, így akár a havi számlavezetési díjuk többszörösét is megspórolhatták.

Mindössze két hónap telt el az indulás óta, de már 135 ezren próbálták ki az Erste Bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. A Moneyback funkciónak köszönhetően eddig a pénzintézet 20 ezer ügyfele 40 ezer vásárlása után összesen 54 millió forintot kapott vissza – vagyis könnyen megspórolhatták a havi számlavezetési díjuk többszörösét is. Az első időszakban mintegy 30 partnercég ajánlata volt elérhető a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Azóta számos más kereskedő és szolgáltató társaság kedvezményeivel bővült a kínálat – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.

A Moneybackben az Erste ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, melyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. A kedvezmény mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, de elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank.

További információk:

Pálosi Márta
Szenior kommunikációs szakértő
Erste Bank
Marketing és PR igazgatóság
marta.palosi@erstebank.hu