Mik a foglalás lépései?
1
Válaszd ki a bankfiókot!
2
Válaszd ki a szolgáltatást!
3
Válaszd ki az időpontot!
4
E-mailben kapott üzenetünk segítségével erősítsd meg az időpontot!
5
Visszaigazoló e-mailt küldünk, amelyben minden információt megtalálsz a foglalásról.
Gyakori kérdések
Az e-mailben kapott linken keresztül törölhető a foglalás.
Amennyiben 15 percet meghaladó a késés, sajnos a következő ügyfél után intézheted a pénzügyeid.
Egy napra egy időpont foglalása lehetséges. A bankfiókban más ügyben is intézkedhetsz, kollégáink átirányítanak.
- Lakossági szolgáltatások
- Prémium szolgáltatások
- Kisvállalkozások - számla
- Kisvállalkozások - hitel
- Lakáshitel és Babaváró hitel
Az időpontfoglalásról e-mailben küldünk visszaigazolást.
Amennyiben nem érkezett visszaigazolás, a foglalás nem él. Mindenképpen ellenőrizd a kapott e-mailt a Levélszemét mappában is!
Ebben az esetben nincs lehetőség online időpontfoglalásra.
Az e-mailben kapott linken keresztül törölhető a foglalás.
Amennyiben 15 percet meghaladó a késés, sajnos a következő ügyfél után intézheted a pénzügyeid.
Egy napra egy időpont foglalása lehetséges. A bankfiókban más ügyben is intézkedhetsz, kollégáink átirányítanak.
- Lakossági szolgáltatások
- Prémium szolgáltatások
- Kisvállalkozások - számla
- Kisvállalkozások - hitel
- Lakáshitel és Babaváró hitel
Az időpontfoglalásról e-mailben küldünk visszaigazolást.
Amennyiben nem érkezett visszaigazolás, a foglalás nem él. Mindenképpen ellenőrizd a kapott e-mailt a Levélszemét mappában is!
Ebben az esetben nincs lehetőség online időpontfoglalásra.