Amennyiben az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink közül a MobilePay kártyaregisztráció során megakadt az aktiváló kód megadásánál, az alábbiakban felsoroljuk a kártyaaktiválási utakat. Ezek eltérőek lehetnek attól függően, hogy Ön rendelkezik-e SMS-szolgáltatással bankunknál.
A MobilePay-be regisztrálni kívánt kártyát a kártyaadatok megadása után aktiválni kell egy 4 jegyű kód segítségével.
Hogyan juthat a kódhoz?
- SMS-ben azonnal kiküldjük, ha rendelkezik a kártyához SMS-szolgáltatással – ekkor a szerződésben megadott telefonszámra küldjük ki a kódot
- Ha Ha nincs SMS-szolgáltatása, a kártya regisztrációját követő banki munkanapon megtalálja a kódot a számlatörténetben, az 1 Ft-os tranzakció részleteinél. Betéti kártya esetén az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (NetBank, George Web, George App), hitelkártya esetén a NetBank/George Web számlatörténetben látható a kód.
Amennyiben további segítségre van szüksége, vagy nem találja a kódot, kérjük hívja telefonos banki szolgáltatásunkat (továbbiakban TeleBank) a +36 1 298 0222-es számon, vagy írjon nekünk az apps@erstebank.hu címre.
Technikai feltételek
- Android vagy iOS operációs rendszerű okostelefon, élő, SMS-küldésre alkalmas telefonszámmal
- Az operációs rendszer minimum verziószáma: Android esetén 5.0 és annál magasabb,
- iOS esetén 9.0 és annál magasabb
- Aktív internetkapcsolat (mobil- vagy wifi kapcsolat)
- A készüléken egyéb biztonsági beállítás nem szükséges
Ismerje meg a MobilePay alkalmazás összes funkcióját a kézikönyvünk segítségével!
Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások további feltételeit és kondícióit a mindenkor hatályos Lakossági elektronikus csatorna szolgáltatások Hirdetménye valamint a Lakossági Banki Szolgáltatások Általános Feltételei tartalmazzák. A hirdetményben meghirdetett időpontig az ügyfelek számára elérhető marad az Erste Mobilbank szolgáltatás is.