Elfelejtettem az e-Csatorna jelszavam vagy korábban többszöri rossz próbálkozás miatt kizártam magam a George Webről
Ha elfelejtette jelszavát, vagy korábban már kizárta magát többszöri sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkból, azaz a George Webről, több lehetőség közül választhat.
1. Már egyszerűen, néhány perc alatt, digitálisan is kérhet jelszópótlást. Készítse elő 7 számjegyű e-Csatorna azonosítóját, és ha van, akkor bankkártyáját! A folytatásért kattintson ide: Jelszópótlás
2. Intézheti telefonos automata rendszerünkön keresztül várakozás nélkül. Válassza a 2-2-es menüpontokat, és SMS-ben elküldjük új jelszavát.
Az automata rendszer használatához az alábbiakra lesz szüksége:
- Telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetősége: +36 1 298 0222 (automata rendszerünk 24 órában a hét minden napján elérhető)
- e-Csatorna azonosítója: ez egy 7 számjegyű kód, amit az Elektronikus szolgáltatások adatlapján talál
- TeleBank PIN-kódja (TPIN-kód): ez egy 4 számjegyű kód, amit TeleBank szerződéskötésekor kapott tőlünk lezárt borítékban/SMS-ben vagy ön adta meg.
Ha nem tudja E-csatorna azonosítóját vagy TPIN-kódját, telefonos ügyfélszolgálatunkon pótoljuk. Hívjon minket a fenti telefonszámon, az automata rendszerben az 1-es Lakossági ügyfelek menüpontban sikertelen azonosítást követően válassza a 3-as menüpontot, ahol kapcsoljuk ügyintézőnket, aki a segítségére lesz.
3. Választhatja a személyes ügyintézést is, ehhez fáradjon be bankfiókjaink bármelyikébe! Fiókjaink listáját itt találja: Fiók- és ATM kereső
Sikeres e-Csatorna jelszó pótlást követően a lenti gombra kattintva be tud lépni.