Megújulnak az erstés bankkártyák
és a hitelkártyák
Fontos teendőid lesznek, de végig segítünk!
Jó, ha tudod!
Kártyád hamarosan megújul!
A kártyacsere miatt lesz néhány teendőd, ami bár időt vesz igénybe, ezen az oldalon összegyűjtöttünk minden fontos lépést, hogy a lehető legegyszerűbb legyen számodra a váltás.
Ingyenes
A kártyacsere teljesen ingyenes, számodra ez semmilyen plusz költséggel nem jár.
Megújul a kártyaképed
Ha az elmúlt évben nem cseréltük a kártyádat, az új kártyád sokkal modernebb és letisztultabb lesz.
Ezekre a lépésekre figyelj!
A fontos pillanatokban emlékeztetünk is!
A kártyacseréről mindenkit, így téged is személyre szabott levélben értesítünk, és a határidők közeledtével többféleképpen, például e-mailen és George-on is emlékeztetünk majd. Így biztosan nem felejted el, hogy épp mi a dolgod. Ezekre a fontos mérföldkövekre számíthatsz:
Amikor olvasod ezt az oldalt, ez a levél már nálad van. Ebben részletesen leírjuk neked, hogy milyen fontos lépésekre és határidőkre számíts, hogy könnyen használatba tudd majd venni az új kártyádat. Fontos, hogy ebben a levélben még nincs benne az új kártyád, azt később küldjük majd.
A tájékoztató levelet a George Digitális Tárhelyre is feltöltöttük neked, így online bármikor elérheted.
George Appban itt keresd:
- Lépj be a George Appba!
- Koppints alul a Kapcsolat pontra!
- Válaszd ki a Digitális Tárhely pontot!
- Nyisd meg a Kártyaváltozás nevű levelet!
George Weben itt keresd:
- Lépj be a George Webre
- A felső menüsávban kattints a Kapcsolat pontra!
- A bal oldali menüsávban válaszd ki a Digitális Tárhelyet!
- Nyisd meg a Kártyaváltozás nevű levelet!
A személyre szabott tájékoztató leveledben megtalálod, hogy korábban milyen címet adtál meg. Ha változtatni szeretnél, azt a levélben megadott időpontig teheted meg. Kérjük, erre kiemelten figyelj!
Ha úgy döntesz, hogy módosítani szeretnéd, azt itt tudod megtenni:
Ha postán, saját címedre kérted:
- Lépj be a George Appba!
- Koppints a jobb felső sarokban a Profilodra!
- Válaszd ki az Elérhetőségeid menüpontot!
- A További elérhetőségek pont alatt módosítsd a Levelezési címed!
Ha bankfiókba kérted:
Hívd a TeleBankot a +36 1 298 0222-es telefonszámon vagy kérd kollégáink segítségét bármelyik bankfiókunkban.
Az új kártyádat a tájékoztató levélben megadott hónapban fogod kézhez kapni. Ekkor 3 fontos teendőd is lesz:
- Aktiváld:
Az aktiválás pontos teendőit megtalálod a kisérőlevélben, de itt is megnézheted. A PIN kódod változatlan!
- Add hozzá digitális tárcádhoz:
Ezt csak akkor tudod megtenni, ha már aktiváltad a kártyád. Így kényelmesen a telefonoddal és az okosóráddal is fizethetsz az üzletekben érintésmentesen, pont úgy, mint a plasztikoddal. Ha ebben elakadsz, itt találsz segítséget.
- Frissítsd a kártya adatokat az online előfizetéseidnél!
Ha jelenlegi kártyád például Netflix, Spotify, Wolt, vagy más hasonló rendszeresen megújuló online előfizetéshez van beállítva vagy valahol (például a szállásfoglaláshoz a Bookingon) elmentetted, akkor aktiválás után a kereskedő oldalán is frissítened kell a kártyaadatokat!
Fontos, hogy a kézhezvétel után aktiváld az új kártyádat, mert a régit a tájékoztató levélben megadott napon központilag letiltjuk. Ezután a régi kártyát már nem fogod tudni használni. Az új kártyádat a megadott határidő előtt bármikor aktiválhatod. Ha mégis megvárod, hogy régi kártyádat letiltsuk, az új kártyádat a tiltás után is tudod aktiválni.
Kíváncsi vagy, milyen lesz az új kártyád?
Most megnézheted!
A kártyáinkat lépésről-lépésre újítjuk meg. Ha több kártyádat is érinti a változás, de még nem találod itt a listában, látogass vissza később, az oldalt folyamatosan frissítjük.
Ha most Mastercard Start bankkártyád van
A Visa Betéti bankkártya továbbra is biztos társad lesz a hétköznapokban: használhatod a nagybevásárlásoknál, fizethetsz vele külföldön és akár online is. A kártyacsere miatt a díjak, szolgáltatások és funkciók nem változnak, azaz új kártyád ugyanúgy működik majd ezentúl is, mint korábban.
Ha most Mastercard Standard bankkártyád van
Az új Visa Classic bankkártyád itthon és külföldön is megbízható társad lesz – fizethetsz vele a boltokban, szállásokon, éttermekben vagy akár online is, bármerre jársz. Az új kártyádhoz továbbra is automatikusan jár utasbiztosítás, így egy váratlan helyzet sem ronthatja el az utazást. A kártyacsere nem érinti a díjakat vagy szolgáltatásokat – minden marad a megszokott módon, csak most Visa formában folytatódik.
Elakadtál, vagy olyan kérdésed van, amire nem találtál itt választ?
Hívd a TeleBankot!
Keress minket a +36 1 298 0222 telefonszámon! Tudtad, hogy a TeleBankot közvetlenül George Appon keresztül is hívhatod? Így nincs szükséged TPIN-es azonosításra és gördülékenyebben veheted fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
Foglalj időpontot bankfiókunkba!
Foglalj időpontot, hogy elkerüld a várakozást. Tanácsadónk személyesen átbeszéli veled a folyamatot és segít minden lépésben.
Gyakran ismételt kérdések
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy jobb szolgáltatást, innovatív termékeket és új ajánlatokat nyújthassunk neked. 2025-ben a kártya kínálatunkat egyszerűsítjük, meglévő kártyáink egy részét kivezetjük, ezért újat kapsz.
A kártyáink kinézete nemrég teljesen megújult és az új kártyáink sokkal modernebbek, letisztultabbak és színesek lettek. Ha az elmúlt egy évben nem cseréltük le a kártyádat, akkor most a te kártyád kinézete is megújul!
- A neved, a kártyaszámod, a kártya lejárati ideje és CVV/CVC kód a kártyád hátoldalán lesz. Ennek két előnye is van: biztonságosabb a fizikai vásárlásoknál, mert senki nem fogja látni a szenzitív adataidat a fizetésnél, és az online vásárlásoknál is kényelmesebben lesz, mert minden adatot egy oldalon találsz, nem kell forgatnod.
- A legmodernebb technológiával kerülnek a kártyára az adataid: a vésés és dombornyomás helyett, lézergravírozással készülnek majd a kártyáink. Ennek hála a kártyaadatok intenzív használata mellett sem fognak megkopni a betűk és a számok a kártyádon.
- Az új kártyádon már nem lesz aláírás panel, így nem is kell aláírnod. Egy gonddal kevesebb!
A kártyacsere teljesen díjmentes, számodra ez semmilyen plusz költséggel nem jár.
Ami most változik:
a kártyaszámod
a CVC/CVV kódod
a kártyád lejárati ideje (kivéve, ha azt kérted igényléskor, hogy ne újuljon meg a kártyád)
Mastercard helyett Visa lesz
és ha az elmúlt egy évben nem cseréltük a kártyádat, akkor a kártyaképed is megújul.
Ami nem változik, és az új kártyádnál is azonosak lesznek:
A kártyád díjai
PIN-kódod és kártyalimitjeid
A kártyád biztonsága
Az új kártyádat ugyanúgy elfogadja minden kereskedő világszerte, legyen szó tengerentúli szállás foglalásról, vagy külföldi autóbérlésről.
Személyre szóló levelet küldtünk neked postán, amit a George Digitális Tárhelyére is feltöltöttünk.
George Appban itt keresd:
- Lépj be a George Appba!
- Koppints alul a Kapcsolat pontra!
- Válaszd ki a Digitális Tárhely pontot!
- Nyisd meg a Kártyaváltozás nevű levelet!
George Weben itt keresd:
- Lépj be a George Webre
- A felső menüsávban kattints a Kapcsolat pontra!
- A bal oldali menüsávban válaszd ki a Digitális Tárhelyet!
- Nyisd meg a Kártyaváltozás nevű levelet!
A kártyád kézbesítési módját te határoztad meg, saját címedre vagy az egyik Erste bankfiókba kérhetted. Ha esetleg elfelejtetted már, akkor sincs semmi gond. A nevedre szóló postai levélben megküldtük neked, hogy biztosan tudd, hova fog érkezni az új kártyád.
Az új kártyád postázási címét a személyre szabott tájékoztató leveledben megadott dátumig módosíthatod.
Ha postán, saját címedre kérted:
- Lépj be a George Appba!
- Koppints a jobb felső sarokban a Profilodra!
- Válaszd ki az Elérhetőségeid menüpontot!
- A További elérhetőségek pont alatt módosítsd a Levelezési címed!
Ha bankfiókba kérted:
Hívd a TeleBankot a +36 1 298 0222-es telefonszámon vagy kérd kollégáink segítségét bármelyik bankfiókunkban.
Az új kártyádat a tájékoztató levélben megadott hónapban fogod kézhez kapni.
Az új kártyádat a tájékoztató levélben megadott hónapban fogod kézhez kapni. Ekkor 3 fontos teendőd is lesz:
- Aktiváld: Az aktiválás pontos teendőit megtalálod a kisérő levélben, de itt is megnézheted. A PIN kódod változatlan!
- Add hozzá digitális tárcádhoz: Ezt csak akkor tudod megtenni, ha már aktiváltad. Így kényelmesen a telefonoddal, és az okosóráddal is fizethetsz az üzletekben érintésmentesen, pont úgy, mint a plasztikoddal. Ha ebben elakadsz, itt találsz segítséget.
- Frissítsd a kártya adatokat az online előfizetéseidnél! Ha a jelenlegi kártyád például Netflix, Spotify, Wolt, vagy más hasonló rendszeresen megújuló online előfizetéshez van beállítva, akkor aktiválás után a kereskedő oldalán is frissítened kell a kártya adatokat!
Ha bankkártyádat szeretnéd aktiválni, ezek közül válassz:
Az első vásárlásnál helyezd be a kártyát a terminálba, és add meg a PIN kódod! Az online és az érintéses fizetés csak az aktiválás után működik.
Helyezd be a kártyád egy Erste ATM automatába és a PIN kódod megadásával vegyél fel készpénzt vagy kérdezd le egyenleged!
A PIN kódod nem változik, azt használd, amit eddig is. Aktiválás után a régi kártyádat automatikusan letiltjuk.
Ha hitelkártyádat szeretnéd aktiválni:
- Az első vásárlásnál helyezd be a kártyát a terminálba, és add meg a PIN kódod! Az online és az érintéses fizetés az aktiválás után működik.
A PIN kódod nem változik, azt használd, amit eddig is. Aktiválás után a régi kártyádat automatikusan letiltjuk.
A PIN kódod nem változik, ugyanazzal működik majd az új kártyád is, mint a régi.
Fontos, hogy ezt csak aktiválás után tudod elkezdeni!
Az egyes mobiltárcákhoz külön-külön leírást találsz. Válaszd ki, hogy melyik szolgáltatót szeretnéd használni és haladj végig az oldalon található lépéseken.
Ha jelenlegi kártyád például Netflix, Spotify, Wolt, vagy más hasonló rendszeresen megújuló online előfizetéshez van beállítva vagy valahol elmentetted, például a szállásfoglaláshoz a Bookingon, akkor aktiválás után a kereskedő oldalán is frissítened kell a kártyaadatokat!
Mivel az új kártyád adatai (kártyaszám, CVC/CVV kód, lejárat) megváltoznak, az ideiglenes zárolást az új kártyán feloldjuk, azt aktiválás után biztonságosan használhatod.
Ha a jelenlegi kártyád megrongálódott, elvesztetted vagy bármilyen okból letiltottad, vagy társkártyát szeretnél igényelni, a Hirdetményben megadott dátum után az igényelhető termékek közül választhatsz új kártyát.
Ha a tájékoztató levélben megnevezett számládhoz kapcsolódóan rendelkezel már új típusú bankkártyával, akkor még egy új kártyát nem bocsátunk ki, a régit viszont tiltani fogjuk a levélben megadott dátum napján.
A lecserélésre kerülő kártyákkal ezen oldalunkat folyamatosan frissítjük, érintett ügyfeleinket pedig levélben tájékoztatjuk.
A kártyacsere bankkártyaszerződés módosításnak minősül, így, ha nem értesz vele egyet, írásban jelezheted (társkártya esetén a számlatulajdonos), hogy felmondod a bankkártyaszerződést. Ekkor a felmondás azonnali hatályú és díjmentes. Jelenlegi bankkártyádat viszont így sem tudod megtartani, mert azt kivezetjük.
Ha a felmondás ellenére az új kártyát elküldjük, kérjük semmisítsd meg!
Nem változnak a bankszámla feltételei, továbbra is a megszokott módon használhatod.
Az új kártya lejárati ideje meg fog egyezni a régi kártyáéval. Ha ez lejár, nem fogjuk megújítani.
Az új kártyádat ugyanúgy elfogadja minden kereskedő itthon és világszerte, legyen szó tengerentúli szállás foglalásról, vagy külföldi autóbérlésről.
A tranzakciók elszámolásának módja Mastercard és Visa bankkártyák esetén is ugyanúgy működik.
Forinttól (HUF) eltérő devizanemben végzett tranzakciók elszámolása:
Külföldön vagy belföldön, nem forintban (HUF) történt bankkártya használat esetén a tranzakció eredeti összegét és devizanemét
- a nemzetközi kártyaszervezet a tranzakció eredeti összegét és devizanemét az általa alkalmazott napi árfolyamon átváltja a Bank elszámoló devizanemére (EUR). A nemzetközi kártyaszervezet által elszámolt devizaösszeget (EUR) a Bank a kártyaszervezettől a Bankhoz való beérkezés napján érvényes, számlakonverziós deviza-eladási árfolyamon (jegyzési időpont: 08:00) váltja át a bankszámla devizanemére (HUF) és terheli a Számlatulajdonos bankszámláján a feldolgozást követő banki munkanapon (könyvelési nap).
A levélben megadott határidő után a régi kártyádat központilag tiltjuk, így ezután nem tudod használni. Ezután is lesz lehetőséged aktiválni az új kártyát, de javasoljuk, hogy ezt minél hamarabb tedd meg, hogy ne kerülhess olyan helyzetbe, hogy a kártyád nem működik.
Mi micsoda?
Azért, hogy könnyebben össze tudd hasonlítani a szolgáltatásainkat más bankokéval, az MNB közös fogalmakat vezetett be. Ezen az oldalon ezekkel találkozhatsz:
- George: Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
- Bankkártya: Betétikártya-szolgáltatás
- Vásárlás: Betéti- vagy hitelkártyával történő belföldi és külföldi vásárlás
- Hitelkártya: Hitelkártya-szolgáltatás
- Bankszámla: Számlavezetés
- TeleBank: Telefonos banki szolgáltatás