Ügyfélreferensi Desk - a háttértámogató csapat
Az Erste Worldnél egy olyan egyedülálló divízióban dolgozunk, mely egyesíti a befektetési szakma minden szereplőjének szakértelmét. A komplex szolgáltatást nyújtó bankáraink mellett Ügyfélreferensi Desk csapatunk is az Ön rendelkezésére áll, akiket szeretnénk most kicsit részletesebben bemutatni.
A sikeres emberek egyik titka, hogy a fontos döntések meghozatalakor van kire támaszkodniuk. Nincs ez másképp a pénzügyek területén sem. Erste World ügyfeleink számára - a szakmailag felkészült személyi bankáraink és szakértői csapataink mellett - Ügyfélreferensi Desk csapatunk is rendelkezésre áll, akiket ezúton szeretnénk röviden bemutatni.
Antalfy Ágnessel és Hermann Zsófiával, az Erste World és Private Banking Ügyfélreferensi Desk vezetőivel beszélgettünk.
Miben változott a Referensi Desk szerepe az elmúlt évben?
Az Erste World munkatársainak legfőbb célja, hogy az ügyfelek a legtöbbet hozhassák ki vagyonukból, ehhez pedig elengedhetetlen az egyénre szabott és gyors kiszolgálás, melynek az Erste World Ügyfélreferensi Desk csapata is aktív részese. Az Erste World bankárainak munkáját korábban dedikált asszisztenseink támogatták. A háttérben zajló munkafolyamatok optimalizálása során viszont úgy döntöttünk, hogy a személyi asszisztensek helyett, egy egységes támogató csapatot hozunk létre. Ezzel a lépéssel szervezettebb, és hatékonyabb szolgáltatást tudunk biztosítani, mellyel ügyfeleink elégedettségét is növelni tudjuk.
Az Ügyfélreferensi Desk több, mint pusztán asszisztensi szolgálat?
Referensi csapatunk széleskörű szolgáltatásaival segíti az Erste World bankárait és ügyfeleit mind személyesen, mind telefonon. Az új szerződéskötési folyamatok összes operatív teendőjét, valamint a már meglévő ügyfelek plusz számlanyitási kéréseivel kapcsolatos feladatokat is az Ügyfélreferensi Desk látja el.
Ügyfeleink kereshetik őket elektronikus csatornáinkkal kapcsolatos kérésekkel, legyen az Netbroker vagy George felületek. Bátran fordulhatnak referenseinkhez adat-, illetve jelszó módosítási kérésekkel, legyen szó bank- vagy értékpapírszámláról, valamint segítséget nyújtanak bankkártya és hitelkártya problémák feltárásában, annak továbbításában.
Meghatározott beazonosítást követően – rögzített telefonon – információt tudnak kiadni az ügyfél számlájáról, indíthatnak forint, deviza, vagy akár állandó utalást, csoportos beszedést, átvezetéseket banki és befektetési számlák között. Referenseink egyéb átvezetés és utalás jellegű megbízásokkal kapcsolatos feladatokat is végeznek és háttértámogatást nyújtanak bankárainknak a lombard hitelek előterjesztésében és előkészületeiben is. A gyorsabb ügyintézés érdekében a fenti kérésekkel kapcsolatban - a sokszor elfoglalt bankáraink helyett - célszerű az adott lokáció szerinti Referens/Referensi Desk telefonos segítségét kérni.
Mi a hatékony munkavégzés titka?
A jó csapat. Nagyon sok ügyfelünk megjegyezte már, hogy segítőkészek és mindig mosolygósak a kollégáink. Munkatársaink kiegyensúlyozottak, szeretnek együtt dolgozni az Ersténél és szeretik azt, amit csinálnak. Ez pedig nagyon sokat ad a pozitív ügyfélélményhez.
Ügyfeleink számára a legfontosabb az, hogy minél gyorsabb és professzionális kiszolgálást kapjanak. Ügyfélelégedettségi felméréseinkben évek óta kiemelkedően jól szerepelünk. A pozitív visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy jó az az út, amin járunk annak érdekében, hogy minél magasabb minőségben szolgálhassuk ki ügyfeleinket. A továbbiakban is forduljanak hozzánk bizalommal.
A jelen interjúban foglaltak kizárólag az interjúalany személyes véleményét tükrözik és nem tekinthetőek az Erste Bank Hungary Zrt., az Erste Befektetési Zrt. vagy az Erste Alapkezelő Zrt. hivatalos szakmai álláspontjának. A jelen interjú tartalma nem minősül befektetési ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, befektetési tanácsadásnak vagy adótanácsadásnak