Panaszkezelés

Hasznos információk

Panasz benyújtásának csatornái

Hol adhatja le a panaszát?

Telefonon

TeleBankunk segítségével* 

TeleBank ügyfélszolgálat

Hívja TeleBankunkat vagy kérjen visszahívást munkanapokon 07:00 és 21:00 óra között!

 

Elektronikusan

küldje be!

Üzenetet küldök

Írja meg, miben segíthetünk és a lehető leghamarabb visszajelzünk!

 

 

Rendelkezik George hozzáféréssel?

George felületén kényelmesen írhat nekünk, ehhez belépés után válassza az Üzenet menüpontot!
Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatja meg válaszunkat.

Irány George

További elérhetőségeink:

  • Digitális csatorna: Erste Electra
  • E-mail: erste@erstebank.hu
  • Posta: Erste Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálat 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
  • Telefax: +36 1 219 4784 és +36 1 219 4766

* Telefonon benyújtott panaszok esetén biztosítjuk az 5 percen belüli, élőhangos hívásfogadást és a panasz bejelentés lehetőségét munkanapokon 07:00 – 21:00 óra között. Telefonon keresztül történő panaszkezelés esetén a beszélgetést rögzítjük, a hangfelvételt 5 évig megőrizzük.

**Panaszát más is átadhatja eseti meghatalmazással, melyhez segítségként minta dokumentumot helyeztünk el az oldal alján.