Jól vizsgázott az Erste a pandémia időszakában
A tavalyi év mindenkinek váratlan fordulatokat hozott. Alkalmazkodnunk kellett új helyzetekhez, megváltozott körülményekhez, piaci feltételekhez. Nem volt könnyű, de törekedtünk arra, hogy gyorsan és sikeresen álljunk át egy újfajta működésre úgy, hogy ezt a lehető legkevésbé érezzék meg Önök, az ügyfeleink.
A visszajelzésük éppen ezért kiemelten fontos, a válaszaik segítenek abban, hogy tudjuk, miben érdemes fejlődnünk ahhoz, hogy minél magasabb minőségben szolgálhassuk ki Erste World ügyfeleinket, ezért ismét elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket.
Válaszaik alapján ügyfeleink több mint egyharmada továbbra is a negyedéves bankári kapcsolattartást preferálja, de közel ugyanekkora arányban vannak azok, akik havonta konzultálnának bankárukkal. Bár a személyes találkozók helyett tavaly a telefonos és online kapcsolattartás került előtérbe, bankáraink igyekeztek ugyanolyan gyakorisággal és minőségben kiszolgálni önöket. A kiemelkedő rendelkezésre állásnak, szakmai felkészültségnek és a találkozók eredményességének köszönhetően az Erste World bankárokkal való elégedettség 5,7 százalékkal nőtt, és emiatt 6,4 százalékkal több ügyfelünk ajánlja őket ismerőseinek, családtagjainak.
Asszisztenseink szintén sokat tesznek azért, hogy kiszolgálásunk gördülékeny legyen. Munkájukat tavaly is nagyra értékelték, de az elégedettség 2020-ban még tovább nőtt.
Az Erste World szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük, hogy minél szélesebb termékpalettát és jobb kiszolgálást nyújthassunk. Ügyfeleink a válaszaik alapján szívesen ajánlják másoknak is, 13,9 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. Emellett a banki ajánlás is nagymértékben nőtt az előző évhez képest.
Bízunk abban, hogy elégedettek lesznek új szolgáltatásunkkal és törekvéseinkkel. Köszönjük, hogy évről évre értékelik és segítik munkánkat!