Erste World ügyfeleink negyedévente találkoznának bankárukkal
Tavaly is megkérdeztük Erste World ügyfeleinket, mennyire elégedettek szolgáltatásainkkal, min szeretnének javítani. A korábban elvárt egyedi, taktikai ötletre is találtunk megoldást.
Ügyfeleink rendszeres visszajelzése fontos, éppen ezért 2019 őszén is elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket Erste World partnereink között. Ez utat mutat abban, miben érdemes fejlődnünk ahhoz, hogy minél magasabb minőségben szolgálhassuk ki igényeiket.
A világgal együtt a befektetési világ is felgyorsult, rengeteg az információ, amit folyamatosan fel kell dolgozni, értelmezni, és elemezni szükséges ahhoz, hogy a portfóliók kezelésében megfelelő döntéseket hozhassunk. A felmérés eredménye is azt mutatja, hogy Erste World ügyfeleink igényt tartanak a rendszeres kapcsolattartásra, 41 százalékuk negyedévente, 34 százalékuk pedig akár havonta találkozna bankárával, hogy áttekintse portfólióját és lehetőségeit.
A személyes találkozókon értékes információkat szeretnénk átadni, ezért különösen nagy öröm, hogy a legfrissebb kutatás szerint ügyfeleink jelentős többsége kifejezetten elégedett szakmai felkészültségével és a találkozók eredményével.
2019-től új helyszínen, a Hillside irodaházban is várjuk ügyfeleinket. Igyekeztünk elegáns környezetet és jó légkört teremteni, ami a visszajelzések alapján sikerült. Új irodánk atmoszféráját a megkérdezett ügyfelek nagyon jónak találják.
Erste World ügyfeleink kevéssé kényelmesnek ítélték, hogy a brókeri szolgáltatás korábban különvált az egyéb befektetési, vagyonkezelési szolgáltatásoktól, illetve jelezték, hogy az eddiginél több, egyedi taktikai befektetési ötletet várnak el bankárunktól. Ezért az Erste World bankár vezető ügyfélkapcsolat-tartása mellett közvetlen hozzáférést biztosítunk a brókeri szolgáltatásainkhoz is, tehát biztosítjuk a professzionális tőzsdei üzletkötőn keresztül történő, klasszikus részvény-, illetve deviza kereskedés lehetőségét.
Bízunk abban, hogy elégedettek lesznek új szolgáltatásunkkal és törekvéseinkkel. Köszönjük, hogy évről évre értékelik és segítik munkánkat!
*Vizsgált ügyfélkör: Erste World banki ügyfelek
Vizsgált időszak: 2019. július eleje – december vége
Minta elemszám: N=401 (sikeres interjú)