Változások telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségében

Tisztelt Ügyfelünk!

Az Erste Banknál folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, és azon dolgozunk, hogy azok minél inkább megfeleljenek ügyfeleink igényeinek. Ennek részeként optimalizáljuk telefonos ügyfélszolgáltatásunk működését, amely elérhetőségeink és a nyitvatartási idő változásával jár.

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kiadott, az azonosítógazdálkodással összefüggő egyes rendeletek módosításáról szóló 1/2016. (I. 15.) rendelet alapján fellépő kötelezettségünknek megfelelően a 2017. év folyamán – hasonlóan más szolgáltatókhoz – az Erste Bank kivezeti 40-es, egységesen helyi tarifával hívható „kék” telefonszámait.

A fentiek értelmében 2017. október 1-től az Erste Bank telefonos ügyfélszolgálatai kizárólag az alábbi telefonszámokon lesznek elérhetők:

Lakossági TeleBank: +36 1 298 0222

ERSTEBUSINESS24: +36 1 298 0223

Tájékoztatjuk továbbá, hogy 2017. október 1-től a telefonos ügyfélszolgálatunk banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.

A fenti időszakon kívül, azaz banki munkanapokon 21:00 és 07:00 között, valamint hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kizárólag sürgősségi műveletek (bankkártya, internetbankiés mobilalkalmazási szolgáltatás és telefonos banki szolgáltatás (továbbiakban: TeleBank)  tiltása), valamint általános banki termékinformációval kapcsolatos tájékoztatás érhető el.

A bankkártya tiltásra fenntartott +36 1 302 5885 telefonszám természetesen továbbra is hívható.

Az új telefonszámok már élnek, ezért kérjük, hogy mostantól, ha telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, tárcsázza a fenti elérhetőségek valamelyikét.

Üdvözlettel:
Erste Bank Hungary Zrt.