Ügyfeleink ezekre a kérdésekre keresik a választ
Mielőtt telefont ragadsz, nézd meg a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat!
Kérdésed, javaslatod van? Elakadtál?
Az Erste Bankot több módon is elérheted:
Azonnali segítség
Szia, Mira vagyok, az Erste bank digitális asszisztense!
A mindennapi bankolásban tudok neked gyors segítséget nyújtani a nap 24 órájában, többek között:
- hogy tudsz számlát nyitni;
- mit tegyél, ha lejárt a bankkártyád;
- Erste Egyszámládhoz milyen kedvezményeket választhatsz.
Ha további kérdésed van, akkor chatfelületünkön ügyintézőinket is eléred munkanapokon 08.00 és 16.30 között.
Azonnali segítség
Személyesen
bankfiókjaink egyikében
Keresd meg a legközelebbi bankfiókot, és foglalj időpontot online!
Telefonon
TeleBankunk segítségével
Hívd a TeleBankot vagy kérj visszahívást, és
kollégáink segítenek a megoldásban.
Elektronikusan
Küldd be!
Írd meg, miben segíthetünk, és a lehető leghamarabb visszajelzünk neked!
Már ügyfelünk vagy?
George felületén kényelmesen írhatsz nekünk, ehhez belépés után válaszd az Üzenet menüpontot!
Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatod meg válaszunkat.
Panaszkezelés
Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, munkatársainkkal mindenki elégedett legyen, ám sajnos minden igyekezetünk ellenére adódhatnak hibák.