Banki ügyintézés bárhonnan és bármikor
- Telefonos ügyfélszolgálatunkat banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 óra között hívhatja.
- Gyorsan intézheti pénzügyeit
- Kényelmesen tájékozódhat szolgáltatásainkról és ajánlatainkról
A fenti időszakon kívül, munkaszüneti és ünnepnapokon a hét minden napján 0-24 óráig, a világ minden pontjáról biztonságosan elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kizárólag sürgősségi ügyeket intézhet (például bankkártya letiltása, internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, TeleBank letiltása).
Mit tegyen, ha nincs TeleBank szerződése?
Igényelje a szolgáltatást bármely bankfiókunkban vagy TeleBankon keresztül. Utána telefonos bankáraink készséggel állnak rendelkezésükre.
Fontos telefonszámok
- Bankkártya, TeleBank, NetBank tiltása: +36 1 302 5885
- Lakossági és mikrovállalati TeleBank: +36 1 298 0222
- Vállalati TeleBank: +36 1 298 0223
Mi szükséges a TeleBank igénybevételéhez?
Egy 7 számjegyű TeleBank azonosító és egy 4 számjegyből álló egyedi TeleBank PIN-kód (azaz T-PIN) szükséges.
Kérjük, hogy ügyintézés előtt készítse elő ezeket!
A TeleBank szerződés megkötésekor egyedi TeleBank azonosítót kap. Ezt a TeleBank szolgáltatást igénylő adatlapon találja.
A négyjegyű T-PIN kódot négyféle módon állíthatjuk elő:
- szerződéskötéskor 4 számjegy megadásával;
- szerződéskötéskor SMS formájában kiküldve (bankfióki igénylés során);
- központi legyártással: ekkor egy borítékban adjuk át önnek egyedi T-PIN kódját a szerződéskötés után két héten belül, a bankfiókban.
A négyjegyű T-PIN kódját a TeleBank automata szolgáltatásának 2-2-5 menüpontjában tudja módosítani.
Ha már van nálunk folyószámlája vagy hitelkártyája, de nincs TeleBank azonosítója vagy a hozzá tartozó négyjegyű T-PIN kódja, akkor kérjük, keresse fel bankfiókjaink egyikét vagy hívja a TeleBankot.
Új ügyfeleinknek a folyószámla vagy hitelkártyaszámla megnyitásakor készítjük el az azonosító kódokat.