Mostantól kisvállalkozásod pénzügyeiben is George segít!

Mostantól kisvállalkozásod pénzügyeiben is George segít!

A Vállalati NetBankot és MobilBankot használó vállalkozások nagy része ezután internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, azaz George segítségével bankolhat.

Az átállásban érintett kisvállalkozások számára a Vállalati NetBank már nem elérhető. Aki még nem tette meg, azt kérjük, a lentiek figyelembe vételével és segítségével lépjen be George felületére, és az új platformon kezdje el intézni vállalkozása pénzügyeit.  

Mely vállalkozásokat érintette a változás? 

Az érintett vállalkozásokat több csatornán is megkerestük. Ezen vállalkozások rendelkezőit postai levélben, Vállalati NetBank üzenetben és ha már használja George-ot, akkor George üzenetben is értesítettük.

Mivel nem minden vállalkozás volt érintett, így előfordulhat, hogy amíg az egyik vállalkozásod kapcsán tájékoztatást kaptál, addig a másik esetében nem.

Ha 2023. július 30-a után új ügyfélként nyitottál kisvállalkozói számlát, akkor a nyitás folyamán kollégáink a fiókban pontos tájékoztatást adtak arról, hogy a vállalkozásod érintett lesz-e az átállásban vagy sem. Ha vállalkozásod érintett az átállásban, akkor a fiókban és elektronikus úton is minden szükséges tájékoztatót megkaptál, és számodra is fontossá válnak ezen az oldalon található információk.

A részletes feltételeket itt tudod elolvasni: Vállalati és Mikrovállalati E-banking ÁSZF III. pontja és Hirdetmény 6. számú melléklete.

Miért történt mindez?

Azt szeretnénk, ha minél egyszerűbben és korszerűbben intézhetnéd vállalkozásod pénzügyeit. A George Web és a George App könnyen kezelhető és testre szabható felület. Ha már ismered George-ot, nem fogsz meglepődni.

Mikor érkezett meg a vállalkozásod George felületeire

A Vállalati NetBankot jelenleg használó kisvállalkozások két hullámban érkeztek meg George felületeire: 2023. július 25-én és július 31-én.  

Mi lesz a Vállalati NetBankkal?

A Vállalati NetBank az átállásban érintett vállalkozások számára már nem elérhető.

Mit kell tenned?

Ha már legalább egyszer beléptél a George Appba vagy a George Webre

Profilodra koppintva tudod kiválasztani a vállalkozásodat, és máris intézheted annak pénzügyeit.
 

Ha még soha nem használtad a George Appot vagy George Webet

Töltsd le mobileszközöd alkalmazás áruházából a George alkalmazást, és aktiváld! A „Részletek” alatt minden szükséges lépésről részletes leírást találsz.

George a mindennapokban

Tudjuk, hogy egy új felület általában elsőre szokatlan, még akkor is, ha olyan felhasználóbarát, mint amilyen George. Épp ezért összeszedtük azokat a legfontosabb kérdéseket, amik benned is felmerülhetnek az első használat idején.

1

Hol találod a vállalkozásodat George felületein?

  • Ha most lépsz be először George-ba, akkor ott csak és kizárólag vállalkozásod adatait fogod látni, hiszen nincsenek nálunk lakossági termékeid.
  • Ha már rendelkezel lakossági számlával, akkor a belépés után ugyanaz a lakossági felületet láthatod, mint eddig. 

A “Profil” menüpontban található profilválasztóval már láthatod az áthozott vállalkozásod.

2

Szeretnéd, hogy más is hozzáférjen a vállalkozás számlájához? 

  • A saját e-Csatorna azonosítódat és jelszavad soha semmilyen körülmények között ne oszd meg másokkal!
  • Ha azt szeretnéd, hogy valaki más is kezelhesse a vállalkozásod pénzügyeit George-on keresztül, akkor ezt bármelyik Erste bankfiókban elintézhetitek. 

3

Mi az a George Store és miért jó vállalkozásodnak?

  • A George Store-on keresztül hamarosan online is igényelhetsz termékeket és szolgáltatásokat bankfiók látogatás nélkül.
  • George Weben az „Új termék igénylése” menüben, George Appon a bevásárlókosárral jelzett ikonra koppintva találod a George Store-t.

4

Miben különbözik George lakossági ügyfeleknek és mikrovállalkozásoknak létrehozott profilja?

  • Igazából semmiben, a logika és a felépítés ugyanaz. A vállalkozások számára elérhető funkciók ugyanúgy működnek, ahogy a személyes profilban.

5

Miben tud George többet adni vállalkozásodnak?

  • Egyszerűbben kereshetsz a korábbi tranzakcióid között.
  • Online kártyás vásárlásaidat, a George Webbe való belépéseid, valamint az ottani tranzakcióidat is egyetlen mozdulattal jóváhagyhatod a George Appal, nem kell többé SMS-kódot használnod.
  • Elektronikusan is eléred a számlavezetéssel kapcsolatos dokumentumaidat.
  • Ha nem szeretnéd fejben tartani az e-Csatorna azonosítód, akkor egy egyedi alias (egyedi e-Csatorna azonosító) beállításával még egyszerűbb a biztonságos belépés.
  • A PIN-kód megjelenítése funkció segítségével biztonságosan megnézheted saját üzleti bankkártyád PIN-kódját.

Nem hagyunk magadra, segítünk!

Nekünk kiemelten fontos, hogy az átállásod a lehető legzökkenőmentesebb legyen és vállalkozásod pénzügyeit is zavartalanul végezhesd, ezért segítünk, ahol csak tudunk.

 

Hol találsz segítséget, ha kérdésed van, vagy ha elakadtál?


Reméljük, hogy a George Tudástárban és ezen az oldalon, a Gyakran Ismételt Kérdések között választ találsz a kérdésedre.


Bankfiókjainkban kisvállalati tanácsadóink szintén tudnak segíteni.
 

 

 


Az Erste TeleBank munkatársai munkanapokon 7-21 óra között állnak rendelkezésedre a +36 1 298 0222-es számon.

 

 

Gyakori kérdések

Átálláshoz kapcsolódó kérdések

George-hoz kapcsolódó kérdések