FELHASZNÁLÓBARÁT MEGJELENÉS ÉS ÚJ FUNKCIÓK

Budapest, 2013. június21. – Megújította netbanki felületét az Erste Bank Hungary Zrt. A jelenleg összesen több mint 360 ezer ügyfél számára elérhető, naponta több tízezer ügyfél által használt rendszer új verziója modern megjelenéssel és új funkciókkal várja a bank ügyfeleit.

Szabó István, az Erste Bank Hungary Zrt. elektronikus csatornáiért felelős igazgatója kiemelte: az informatikai fejlesztés célja az volt, hogy a jelenleg több mint 360 ezer regisztrált felhasználóval rendelkező, napi szinten több tízezer ügyfél által használt netbank még inkább testre szabott, ügyfélközpontúbb szolgáltatásokat biztosítson. Az új rendszert januártól tesztelte élesben a bank, és június elejétől már az ügyfelek számára is elérhető.

Az új dizájn mellett az Erste NetBank rendszer működését biztosító informatikai háttér is korszerűbbé vált. Tekintettel arra, hogy az alapfunkciók már korábban is elérhetőek voltak az ügyfelek számára, így a mostani fejlesztés elsősorban a kényelmet és az áttekinthetőséget célozta. Az új felület egyébként igazodik a nemzetközi bankcsoport nemrégiben megújított webes felületeihez, és külön dizájnt kaptak például a privát banki ügyfelek és a posta banki szolgáltatások is.

Szabó István kiemelte: a nagyszabású fejlesztés eredményeként számos új funkcióval bővült a netbank szolgáltatás. Ilyen például, hogy a számlatörténet naptár nézetben is nyomon követhető, továbbá a rendszerben a kártyás és számlás tranzakciók kereshetősége tovább gazdagodott.

Fontos újítás továbbá, hogy az ügyfelek testre szabhatják a nyitó oldalt, hiszen maguknak állíthatják be a leggyakrabban használt szolgáltatásokat elérő gombokat. A nyitó oldalon emellett immár látható az utolsó hat tranzakció, valamint a sikertelen tranzakciókról és a netbankba érkező levelekről szóló információ.

További újdonságot jelent, hogy a netbankban új betéti termékekkel is találkozhatnak az ügyfelek: új forrás lekötése mellett immár a Tartós Befektetési Számla is elérhető számukra.