Problémád van a bejelentkezéssel?
Igényelj online új jelszót!
Ehhez készítsd elő 7 számjegyű e-csatorna azonosítód és ha van, akkor a bankkártyádat is!
Máshol akadtál el?
Segítséget ezen az oldalon találsz: Digitális szolgáltatások segédlet
Ha online nem sikerült, akkor így kérhetsz új jelszót
Hívd a +36 1 298 0222-es telefonszámon a TeleBankot! Lakossági ügyfélként válaszd az 1/2/2, prémium, Erste World vagy Private Banking ügyfélként az 1/2/3 menüpontot. Automata rendszerünk a nap 24 órájában elérhető.
A TeleBankos azonosításhoz szükséged lesz:
- az E-csatorna azonosítódra (7 számjegyű és megegyezik a korábbi TeleBank/NetBank azonosítóddal), valamint
- E-csatorna PIN-kódodra (TPIN-kód). Ez egy 4 számjegyű kód, amit a TeleBank szerződéskötéskor kaptál borítékban vagy SMS-ben.