Egészségünk védelme érdekében tanácsos, ha minél kevesebb emberrel érintkezünk a koronavírus járvány idején. Éppen ezért lehet tökéletes megoldás, ha a megszokott bankfióki ügyintézés helyett bizonyos dolgokban inkább a digitális megoldásokat választjuk.

Most, a koronavírus járvány idején fontos, hogy minél kevesebbet tartózkodjunk közösségben. Ez némiképp arra sarkall, hogy újragondoljuk banki ügyeink intézését is. A fióki látogatások helyett választhatjuk a digitális ügyintézést, mely nem csak időtakarékos, de így egészségünk védelméért is sokat tehetünk.

Személyesség nem csak személyesen

Manapság már nemcsak bankfiókban, hanem TeleBankon, NetBankon és MobilBankon is intézhetjük mindennapi pénzügyeinket. A digitális csatornákon keresztül a számlánkon lévő összeget folyamatosan ellenőrizhetjük, átutalásokat indíthatunk, sárga csekket fizethetünk és számos más, a pénzügyekkel kapcsolatos műveletre nyílik lehetőség.

Mire használhatom az Erste NetBankot?

  • számlainformáció, egyenleg és számlatörténet ellenőrzése
  • forint és deviza átutalások, átvezetések
  • hitelkártya-tartozás visszafizetése
  • bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
  • az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása, csoportos beszedések, rendszeres átutalások kezelése,
  • befektetések kezelése,
  • információ a meglévő hiteltartozásokról,
  • ügyféladatok módosítása (lakcím, e-mail cím, telefonszám)

Számítógép nélkül, mobiltelefonja segítségével is kézben tarthatja pénzügyeit. Az Erste MobilBank alkalmazás letöltése és a regisztráció csupán néhány percet igényel.

A MobilBankkal utalásokat indíthatunk, ellenőrizhetjük például, mikor kell befizetnünk a díjnetes számlákat, de segítségével pillanatok alatt módosíthatjuk például a bankkártyánkkal naponta vásárlásra fordítható limitet is. Így ha a kasszánál sorban állva jut eszünkbe, hogy már túlléptük a keretet, azonnal orvosolhatjuk a helyzetet.

Mire használhatom az Erste MobilBankot?

  • számlainformáció, egyenleg- és számlatörténet ellenőrzése
  • forint átutalások, átvezetések
  • hitelkártya-tartozás visszafizetése
  • bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
  • az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása

Alkalmazásainkat folyamatosan fejlesztjük, így már rendelkezésre áll az Erste MobilePay applikáció is, mellyel bankkártya nélkül, mobiltelefonunk segítségével is fizethetünk a POS terminállal felszerelt üzletekben.

Mire használhatom az Erste MobilePayt?

  • érintéses fizetés Androidos operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonok esetében (NFC érintéses fizetés)
  • autópálya-matrica vásárlás
  • sárga és fehér csekk befizetés
  • parkolás fizetés
  • mobiltelefon egyenleg feltöltés

Az Erste TeleBankon, a 06 1 298 0222-es telefonszámon, kollégáink munkanapokon 07: 00 és 21:00 óra között várják hívását. Szeretnénk jelezni, hogy ebben a különösen terhelt időszakban megeshet, hogy a szokottnál többet kell várnia kollégánk kapcsolásáig.

Bankunk ATM hálózata segítségével könnyen megspórolhatja a pénztári sorban állást, hiszen számos automata nemcsak készpénz felvételére alkalmas, hanem készpénzt is fizethet be saját számlájára. Pénzfelvétel esetén azt is kiválaszthatja, milyen címletekben szeretné megkapni a kért összeget.

Természetesen vannak olyan helyzetek, amikor az ügyintézéshez nem elegendők a digitális felületeken végezhető műveletek. Tanácsadó kollégáink a jelenlegi helyzetre felkészülten, a higiéniai előírások betartásával várják továbbra is bankfiókjainkban. Kérjük, hogy a bankfiók felkeresése előtt tájékozódjon bankunk fiókkeresőjében, ahol a teljes hálózat aktuális nyitvatartását láthatja.

Végezetül szeretnénk bemutatni Önnek Mirát!

Mira az Erste Digitális Asszisztense. Az a feladata, hogy segítsen eligazodni a pénzügyek és banki ügyletek világában. Ha kérdése van, Mira szívesen válaszol. Megtalálja az Erste Bank honlapján a jobb alsó sarokban, illetve a myerste.hu oldalon is. Számtalan kérdésre tudja a választ, így nagyon gyorsan tájékozódhat. Kérdezze Mirát!

Bankfióki nyitvatartás

Itt tájékozódhat a látogatás előtt az aktualitásokról.

Itt az ideje a digitális bankolásnak!

Digitális és telefonos csatornákon végezhető banki szolgáltatásaink.

Biztonság a kibertérben is

Fokozott a figyelem a koronavírus ideje alatt is.

Ezeket olvasta már?