Egészségünk védelme érdekében tanácsos, ha minél kevesebb emberrel érintkezünk a koronavírus járvány idején. Éppen ezért lehet tökéletes megoldás, ha a megszokott bankfióki ügyintézés helyett bizonyos dolgokban inkább a digitális megoldásokat választjuk.
Most, a koronavírus járvány idején fontos, hogy minél kevesebbet tartózkodjunk közösségben. Ez némiképp arra sarkall, hogy újragondoljuk banki ügyeink intézését is. A fióki látogatások helyett választhatjuk a digitális ügyintézést, mely nem csak időtakarékos, de így egészségünk védelméért is sokat tehetünk.
Személyesség nem csak személyesen
Manapság már nemcsak bankfiókban, hanem TeleBankon, NetBankon és MobilBankon is intézhetjük mindennapi pénzügyeinket. A digitális csatornákon keresztül a számlánkon lévő összeget folyamatosan ellenőrizhetjük, átutalásokat indíthatunk, sárga csekket fizethetünk és számos más, a pénzügyekkel kapcsolatos műveletre nyílik lehetőség.
Mire használhatom az Erste NetBankot?
- számlainformáció, egyenleg és számlatörténet ellenőrzése
- forint és deviza átutalások, átvezetések
- hitelkártya-tartozás visszafizetése
- bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
- az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása, csoportos beszedések, rendszeres átutalások kezelése,
- befektetések kezelése,
- információ a meglévő hiteltartozásokról,
- ügyféladatok módosítása (lakcím, e-mail cím, telefonszám)
Számítógép nélkül, mobiltelefonja segítségével is kézben tarthatja pénzügyeit. Az Erste MobilBank alkalmazás letöltése és a regisztráció csupán néhány percet igényel.
A MobilBankkal utalásokat indíthatunk, ellenőrizhetjük például, mikor kell befizetnünk a díjnetes számlákat, de segítségével pillanatok alatt módosíthatjuk például a bankkártyánkkal naponta vásárlásra fordítható limitet is. Így ha a kasszánál sorban állva jut eszünkbe, hogy már túlléptük a keretet, azonnal orvosolhatjuk a helyzetet.
Mire használhatom az Erste MobilBankot?
- számlainformáció, egyenleg- és számlatörténet ellenőrzése
- forint átutalások, átvezetések
- hitelkártya-tartozás visszafizetése
- bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
- az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása
Alkalmazásainkat folyamatosan fejlesztjük, így már rendelkezésre áll az Erste MobilePay applikáció is, mellyel bankkártya nélkül, mobiltelefonunk segítségével is fizethetünk a POS terminállal felszerelt üzletekben.
Mire használhatom az Erste MobilePayt?
- érintéses fizetés Androidos operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonok esetében (NFC érintéses fizetés)
- autópálya-matrica vásárlás
- sárga és fehér csekk befizetés
- parkolás fizetés
- mobiltelefon egyenleg feltöltés
Az Erste TeleBankon, a 06 1 298 0222-es telefonszámon, kollégáink munkanapokon 07: 00 és 21:00 óra között várják hívását. Szeretnénk jelezni, hogy ebben a különösen terhelt időszakban megeshet, hogy a szokottnál többet kell várnia kollégánk kapcsolásáig.
Bankunk ATM hálózata segítségével könnyen megspórolhatja a pénztári sorban állást, hiszen számos automata nemcsak készpénz felvételére alkalmas, hanem készpénzt is fizethet be saját számlájára. Pénzfelvétel esetén azt is kiválaszthatja, milyen címletekben szeretné megkapni a kért összeget.
Természetesen vannak olyan helyzetek, amikor az ügyintézéshez nem elegendők a digitális felületeken végezhető műveletek. Tanácsadó kollégáink a jelenlegi helyzetre felkészülten, a higiéniai előírások betartásával várják továbbra is bankfiókjainkban. Kérjük, hogy a bankfiók felkeresése előtt tájékozódjon bankunk fiókkeresőjében, ahol a teljes hálózat aktuális nyitvatartását láthatja.
Végezetül szeretnénk bemutatni Önnek Mirát!
Mira az Erste Digitális Asszisztense. Az a feladata, hogy segítsen eligazodni a pénzügyek és banki ügyletek világában. Ha kérdése van, Mira szívesen válaszol. Megtalálja az Erste Bank honlapján a jobb alsó sarokban, illetve a myerste.hu oldalon is. Számtalan kérdésre tudja a választ, így nagyon gyorsan tájékozódhat. Kérdezze Mirát!
Bankfióki nyitvatartás
Itt tájékozódhat a látogatás előtt az aktualitásokról.
Itt az ideje a digitális bankolásnak!
Digitális és telefonos csatornákon végezhető banki szolgáltatásaink.
Biztonság a kibertérben is
Fokozott a figyelem a koronavírus ideje alatt is.