Ismerje meg Mirát, az Erste Bank digitális asszisztensét! Chatbotunktól (robot kollégánktól) is választ kaphat termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseire. Ha részletesebb információra van szüksége, munkatársaink bekapcsolódnak a beszélgetésbe a chatfelületen keresztül.
Hol léphetek kapcsolatba Mirával?
A chatszolgáltatás az Erste Bank meghatározott weboldalain, a George Weben, a hivatalos Facebook-oldalunkon, a Facebook Messenger alkalmazásban és a Viber oldalunkon keresztül érhető el.
Milyen ügyekben kereshetem Mirát?
A chatbotunkkal és kollégáinkkal folytatott chatbeszélgetések nem azonosított csatornán történnek, így kizárólag általános információkkal kapcsolatban nyújthatnak segítséget.
Nem fogadhatunk el tranzakciós megbízást vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem indítható.
Az Erste chatszolgáltatáson keresztül feltett kérdés, észrevétel nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak. Kérjük, hogy panasz benyújtására továbbra is hivatalos csatornáinkat használja!
Hogyan használhatom a chatszolgáltatást?
Chatet a George Weben és az Erste Bank honlapjának meghatározott oldalain tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén található chatsávra kattintva, illetve a hivatalos Facebook-oldalunkon, a Facebook Messenger alkalmazásban és a Viber oldalunkon keresztül.
Használatához a hatályos adatkezelési szabályozás miatt el kell fogadnia adatvédelmi tájékoztatónkat: https://www.erstebank.hu/hu/adatkezelesi
Ezután először chatbotunktól (robot kollégánktól) tud általános információkkal kapcsolatosan kérdezni. A beírt kérdésekre Mira automatikusan válaszol. A chatablak alján található gombok segítségével is kiválaszthatja, mivel kapcsolatban szeretne érdeklődni.
Amennyiben Mira nem ad kielégítő választ, vagy részletesebben szeretne egy témával kapcsolatban tájékozódni, lehetősége van munkatársunkkal is beszélgetni írásban. A beszélgetés befejezése végén értékelheti Mirát, a digitális asszisztenst, illetve munkatársunkat is.
Mikor kérdezhetek a chatfelületeken?
Mira, a digitális asszisztensünk 0-24 óráig nyújt segítséget általános információkkal kapcsolatban.
Munkatársaink munkaidőben, hétfőtől csütörtökig, 08:00 és 16:30 között, valamint pénteken 08:00 és 14:30 között fogadják a chates megkereséseket.
Milyen feltételekkel használhatom a szolgáltatást?
Az Erste Bank nem felel semmilyen, az Erste Chat szolgáltatás működéséből adódó hibáért, vagy üzemzavarért. Az Erste Chat szolgáltatás elsődleges célja az általános, nem személyre szabott tájékoztatás.
Chaten keresztül az Erste Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem teljes körű, így azok teljességéért nem vállalunk felelősséget. A termékek és szolgáltatások részletes leírását a fiókokban és a honlapunkon közzétett vonatkozó üzletszabályzatok és hirdetmények tartalmazzák.
A chatfelületeken történő beszélgetéseket rögzítjük. Törlésük lehetséges a chatszolgáltatás Adatkezelési beállítások, Adatok törlése gombra kattintva. Ez a törlés később nem visszavonható, a törölt adatokat helyreállítani nem tudjuk.
A chat szolgáltatáson keresztül folytatott beszélgetések nem azonosított beszélgetések. Így munkatársaink nem kérhetnek banki személyes adatokat, azonosító kódokat, jelszavakat semmilyen rendszerhez. Bankkártya- és bankszámlaszámot, titkos jelszavakat, egyedi kódokat semmilyen körülmények között ne adjon meg, ne tegyen közzé a szolgáltatás igénybe vétele során!
Az ezeken a csatornákon adott tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, ajánlatnak vagy elemzésnek. Kérjük, hogy pénzügyeit érintő döntései meghozatala előtt keresse fel a legközelebbi Erste bankfiókot, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Az Erste Bank fenntartja magának a jogot, hogy a chatet megszakítsa azzal a látogatóval, aki trágár, vagy becsületsértő kifejezéseket használ, illetve rasszista, gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, vagy az Erste Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzeneteket küld az ügyintézőnek.