Nem találtam meg az E-csatorna azonosítómat

e-Csatorna azonosítója megegyezik korábbi NetBank/TeleBank azonosítójával. Amennyiben nem emlékszik rá, hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, válassza a 3-as menüpontot, hogy a személyes azonosítást követően pótolni tudjuk E-csatorna azonosítóját és jelszavát. Ezt követően kérje ügyintézőink segítségét abban, hogy internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást (George Web és George App) is állítsanak be Önnek azonosítóval és jelszóval együtt.

Telefonos ügyfélszolgálatunk (TeleBank) elérhetősége+36 1 298 0222 (munkanapokon 7-21 óra között)

Amikor sikeresen megkapta:

  • e-Csatorna azonosítóját (TeleBank/George Web belépéshez, George App regisztrációhoz alkalmas), ami egy 7 számjegyű kód lesz,
  • illetve TeleBank PIN kódját (TPIN), ami a telefonos ügyfélszolgálat használatához szükséges 4 számjegyű belépési kód,

akkor el tudja intézni bankügyeit a telefonos ügyfélszolgálatunkon.

e-Csatorna azonosítójával telefonos várakozás nélkül is intézheti bankügyeit a George Weben. Nézze meg ezt a lehetőséget! Az első lépésekhez itt nyújtunk segítséget.