Tudom az e-Csatorna azonosítómat, de nem tudom az e-Csatorna jelszavamat

e-Csatorna jelszavát ön adta meg az első belépéskor.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor itt indíthat jelszópótlást. Ha korábban már kizárta magát többszöri sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt a George Webről, telefonos ügyfélszolgálatunkon tudja pótolni jelszavát. Nem kell ügyintézőre várnia, az 1-2-2-es menüpontban elintézzük önnek és mobilszámára megküldjük a jelszó pótlását.

Ahhoz, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat használni tudja, szüksége lesz:

  • a telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetőségére: +36 1 298 0222 (automata rendszerünk 24 órában a hét minden napján elérhető)
  • e-Csatorna azonosítójára
  • TeleBank PIN kódjára, a TPIN kódjára: egy 4 számjegyű kód, amit TeleBank szerződéskötésekor kapott tőlünk lezárt borítékban/SMS-ben vagy ön adta meg
  • Ha nem tudja TPIN kódját (TPIN), telefonos ügyfélszolgálatunkon pótoljuk. Hívjon minket a fenti telefonszámon és a 2-es menüpontban ügyintézőnk azonosítást követően segít önnek.

Sikeres e-Csatorna jelszó pótlást követően mindene adott, hogy regisztráljon a George Appba. A lenti gombra kattintva talál segítséget a letöltéshez és regisztrációhoz.