ATM használattal kapcsolatos panaszbejelentés

Segítünk a panasz- és hibabejelentésben, hogy minél előbb orvosolhassuk a problémát.

Hol adhatod le panaszod?

Telefonon

TeleBankunk segítségével 

TeleBank ügyfélszolgálat

Hívd a TeleBankot,
kollégáink segítenek a megoldásban.

Elektronikusan

Írj e-mailt!

Üzenetet küldök

Írd meg, miben segíthetünk, és a lehető leghamarabb visszajelzünk!

Panasz benyújtása

Ha panaszát személyes vagy telefonos ügyfélszolgálatunk nem tudta helyben megoldani, vagy írásos formában juttatta el hozzánk, Központi Ügyfélszolgálatunk egyedi iktatószámon rögzíti.


 

Már ügyfelünk vagy?

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, azaz George felületén kényelmesen írhatsz nekünk, ehhez belépés után válaszd az Üzenet menüpontot!

Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatod meg válaszunkat.

Irány George

További elérhetőségeink:

  • Digitális csatorna: Erste Electra
  • E-mail: erste@erstebank.hu
  • Posta: Erste Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálat 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
  • Telefax: +36 1 219 4784 és +36 1 219 4766

*Telefonon benyújtott panaszok esetén biztosítjuk az 5 percen belüli, élőhangos hívásfogadást, ATM-ekkel kapcsolatos észrevételeit a hét mindennapján 0-24 órában fogadjuk. Telefonon keresztül történő panaszkezelés esetén a beszélgetést rögzítjük, a hangfelvételt 5 évig megőrizzük.

**Panaszodat más is átadhatja eseti meghatalmazással, melyhez segítségként a minta dokumentumot itt találod.

Ha panaszodat írásban szeretnéd bejelenteni, akkor használhatod a Magyar Nemzeti Bank honlapján elérhető panaszfelvételi jegyzőkönyvet is.

Gyakori kérdések