ATM használattal kapcsolatos panaszbejelentés

Segítünk a panasz- és hibabejelentésben, hogy minél előbb orvosolhassuk a problémát.

Hol adhatod le panaszod?

 

A banki ügyintézők soha nem kérik tőled az alábbiakat:

  • számlaegyenlegedet
  • e-csatorna azonosítódat
  • PIN-kódodat
  • mPIN-kódodat
  • jelszavaidat

Ezeket soha ne add ki senkinek!
 

Telefonon

TeleBankunk segítségével 

TeleBank ügyfélszolgálat

Hívd a TeleBankot,
kollégáink segítenek a megoldásban.

Elektronikusan

Írj e-mailt!

Üzenetet küldök

Írd meg, miben segíthetünk, és a lehető leghamarabb visszajelzünk!

Már ügyfelünk vagy?

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, azaz George felületén kényelmesen írhatsz nekünk, ehhez belépés után válaszd az Üzenet menüpontot!

Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatod meg válaszunkat.

Irány George

További elérhetőségeink:

  • Digitális csatorna: Erste Electra
  • E-mail: erste@erstebank.hu
  • Posta: Erste Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálat 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
  • Telefax: +36 1 219 4784 és +36 1 219 4766

*Telefonon benyújtott panaszok esetén biztosítjuk az 5 percen belüli, élőhangos hívásfogadást, ATM-ekkel kapcsolatos észrevételeit a hét mindennapján 0-24 órában fogadjuk. Telefonon keresztül történő panaszkezelés esetén a beszélgetést rögzítjük, a hangfelvételt 5 évig megőrizzük.

**Panaszodat más is átadhatja eseti meghatalmazással, melyhez segítségként a minta dokumentumot itt találod.

Ha panaszodat írásban szeretnéd bejelenteni, akkor használhatod a Magyar Nemzeti Bank honlapján elérhető panaszfelvételi jegyzőkönyvet is.

Gyakori kérdések