Csalás áldozata lettél?

Azonnal cselekedj! Nézd meg, mit kell tenned!

Ha baj van, keress minket!

Telefonon

Hívd az alábbi 0-24-es telefonszámot, és kollégáink segítenek a mihamarabbi megoldásban!

Személyesen

Szükség esetén keresd meg a hozzád legközelebbi bankfiókot!
 

Kiemelten kezeljük!

Kártyatiltás

Telefonon a fenti számon, TeleBankban telefonos azonosítást követően az 1.1 menüpont választásával tudod megtenni.

Ha csalás áldozata lettél,


javasoljuk, hogy tegyél rendőrségi feljelentést is, amit nekünk is továbbíthatsz, hogy segíthesd a mi kivizsgálásunkat!

George tiltása

Telefonon a fenti számon, TeleBankban pedig lakossági ügyfélként a 2.1, kiemelt ügyfélként az 1.2. menüpontban kérheted.

Panaszodat

több úton is eljuttathatod hozzánk: Telefonon a fenti számon, TeleBankban az 1.1 menüpont választásával, vagy George-on keresztül a Kapcsolat menü Levelezés pontjában.

Hogyan védd érzékeny adataid, jelszavaid?

  • Érzékeny adatnak számítanak többek között a jelszavak, PIN kódok, bankkártya adatok (bankkártyaszám, lejárati dátum, CVV/CVC2 kód), bankszámla egyenleg, jóváhagyó kód stb.
  • Ezeket sose add meg:
    • telefonon,
    • SMS-ben,
    • emailben,
    • chaten,
    • felugró ablakokban (hirdetések, reklámok, kecsegtető ajánlatok, nyereményjátékok),
    • szóban se áruld el senkinek, családtagoknak, barátoknak se,
    • a banki ügyintézők sem kérdezik ezeket.
  • A PIN-kódodat soha ne írd fel, és ne tartsd a bankkártyád vagy eszközeid mellett, amelyeket véd.
  • ⁠Jelszavaid, PIN kódjaid sose tárold egyszerű szövegként. Ne írd fel papírra és ne tárold telefonod, számítógéped jegyzeteiben, galériájában. Helyette inkább használj megbízható jelszótároló (jelszószéf) alkalmazást.

Panaszkezelés

Az Erste alapvető célkitűzése, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, munkatársaink által nyújtott kiszolgálással, ügyfeleink minden tekintetben elégedettek legyenek. Sajnos minden igyekezetünk ellenére is adódhatnak olyan helyzetek, amelyek veszélyeztetik említett célunkat.

Kérjük, minden olyan esetben jelezze felénk észrevételét, amikor úgy gondolja, hogy a Bank hibázott az Önnel történő együttműködés során. Annak érdekében, hogy bejelentésének kivizsgálása a lehető legrövidebb idő alatt, és teljes körűen megtörténhessen, kérjük, segítse munkánkat azáltal, hogy minden, a panasz kivizsgálás szempontjából lényeges információt megoszt velünk.

A Számlatulajdonos a Banknál a jóvá nem hagyott vagy a jóváhagyott, de a Bank által hibásan teljesített, vagy hibásan kezdeményezett fizetési művelet helyesbítését a teljesítését követően haladéktalanul, de legkésőbb az adott fizetési műveletet követő 13. hónapon belül kezdeményezheti.

A Számlatulajdonos a helyesbítésre irányuló kérelmét a panaszkezelési rendszerünkön keresztül juttathatja el hozzánk. A határidőkről és az eljárás menetéről a Panaszkezelési oldalunkon tájékozódhat.

A panaszügyintézés szabályait (panasz benyújtásának lehetőségei, válaszadás határideje, panaszkezelési eljárás stb.), valamint a jogorvoslati lehetőségeket a Bank Üzletszabályzata, Általános Szerződési Feltételek és a Panaszkezelési Szabályzat ügyfelek részére dokumentum tartalmazza.