Csalás áldozata lettél?

Azonnal cselekedj! Nézd meg, mit kell tenned!

Ha baj van, keress minket!

Telefonon

Hívd az alábbi telefonszámot, és kollégáink segítenek a mihamarabbi megoldásban!
 

Elektronikusan

Írd meg, mi történt, mi pedig a lehető leghamarabb visszajelzünk neked!

 

abuse@erstebank.hu

Személyesen

Szükség esetén keresd meg a hozzád legközelebbi bankfiókot!
 

Kiemelten kezeljük!

Kártyatiltás

Telefonon a fenti számon, TeleBankban telefonos azonosítást követően az 1.1 menüpont választásával tudod megtenni.

Ha csalás áldozata lettél,


javasoljuk, hogy tegyél rendőrségi feljelentést is, amit nekünk is továbbíthatsz, hogy segíthesd a mi kivizsgálásunkat!

George tiltása

Telefonon a fenti számon, TeleBankban pedig lakossági ügyfélként a 2.1, kiemelt ügyfélként az 1.2. menüpontban kérheted.

Panaszodat

több úton is eljuttathatod hozzánk: Telefonon a fenti számon, TeleBankban az 1.1 menüpont választásával, vagy George-on keresztül a Kapcsolat menü Levelezés pontjában.

Hogyan védd érzékeny adataid, jelszavaid?

  • Érzékeny adatnak számítanak többek között a jelszavak, PIN kódok, bankkártya adatok (bankkártyaszám, lejárati dátum, CVV/CVC2 kód), bankszámla egyenleg, jóváhagyó kód stb.
  • Ezeket sose add meg:
    • telefonon,
    • SMS-ben,
    • emailben,
    • chaten,
    • felugró ablakokban (hirdetések, reklámok, kecsegtető ajánlatok, nyereményjátékok),
    • szóban se áruld el senkinek, családtagoknak, barátoknak se,
    • a banki ügyintézők sem kérdezik ezeket.
  • A PIN-kódodat soha ne írd fel, és ne tartsd a bankkártyád vagy eszközeid mellett, amelyeket véd.
  • ⁠Jelszavaid, PIN kódjaid sose tárold egyszerű szövegként. Ne írd fel papírra és ne tárold telefonod, számítógéped jegyzeteiben, galériájában. Helyette inkább használj megbízható jelszótároló (jelszószéf) alkalmazást.

Panaszkezelés

Az Erste alapvető célkitűzése, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, munkatársaink által nyújtott kiszolgálással, ügyfeleink minden tekintetben elégedettek legyenek. Sajnos minden igyekezetünk ellenére is adódhatnak olyan helyzetek, amelyek veszélyeztetik említett célunkat.

Kérjük, minden olyan esetben jelezze felénk észrevételét, amikor úgy gondolja, hogy a Bank hibázott az Önnel történő együttműködés során. Annak érdekében, hogy bejelentésének kivizsgálása a lehető legrövidebb idő alatt, és teljes körűen megtörténhessen, kérjük, segítse munkánkat azáltal, hogy minden, a panasz kivizsgálás szempontjából lényeges információt megoszt velünk.

Az alábbi oldalon tájékozódhat, hogy miként tudja panaszát eljuttatni hozzánk.