Csomagot vársz vagy csomagot küldenél? Légy óvatos, mert a csalók a futárszolgálat nevében küldött üzenetekben próbálják megszerezni banki adataidat, hogy hozzáférjenek a pénzedhez!

Gyanakodj, ha

  • nem küldtél vagy nem vársz csomagot, de futárszolgálat nevében küldött SMS-t vagy e-mailt kaptál;
  • csomagot küldenél vagy csomagot vársz, de a futárszolgálat üzenetének tűnő SMS vagy e-mail szövege magyartalannak tűnik;
  • az e-mail feladójának címe nagymértékben vagy teljesen eltér a futárszolgálat hivatalos e-mail címétől;
  • az üzenetben található link URL-címe nem a futárszolgálat hivatalos oldalára navigál;
  • az üzenetben található linken megjelenő weboldal szövege magyartalan.

Mit kell tenned?

  • Az üzenetben található linkre kattintva semmiképpen se add meg bankkártyáid vagy internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkhoz, azaz George-hoz tartozó azonosítód és jelszavad!
  • Ha online piactéren adsz el, ne hagyd, hogy a vevő rendelje meg helyetted a termék elszállításához a futárt! Az így megadott e-mail címedre könnyen adathalász üzenetet küldhet neked.
  • Ha az online piactér alkalmazáson belül a szállítás megoldott, akkor azt használd! Ne add ki az e-mail címed a vevőnek, mert valószínűleg csak a bankkártya adataidat, George azonosítódat és jelszavad szeretné megszerezni!

Ha bármilyen gyanús esettel találkozol vagy elbizonytalanodsz, a lenti telefonos elérhetőségen érdeklődhetsz.

Ha csalás áldozata lettél, haladéktalanul jelezd nekünk a +36 1 302 5885-ös telefonszámon!

Figyelj banki adataid biztonságára!