Mikor lesz a változás és kiket érint?
2024. január 27-én megújult az Erste Vállalati NetBank és a Business MobilBank felülete.
Az új felülettel célunk, hogy a Vállalati NetBank és a Business MobilBank a kor és technika követelményeinek megfelelően
- jobb átláthatóságot,
- könnyebb kezelhetőséget,
- magasabb szintű testreszabhatóságot biztosítson.
A megújítás minden Vállalati NetBank és a Business MobilBank szolgáltatást igénybe vevő ügyfelünket érintette.
Fontos!
A Vállalati NetBank és a Business MobilBank a korábbi termék- és szolgáltatáskínálatától nem tér el, csak a felület kinézete változott meg, illetve bővül a kényelmi funkciók száma.
Kérjük, a böngészője visszalépés gombját ne használja, ezzel ugyanis kilépteti magát a munkamenetből! A navigáló gombokat minden esetben a felületen keresse!
Belépés az új Vállalati NetBankba és a Business MobilBankba
A belépéshez szükséges adatok változatlanok, az egyetlen eltérés, hogy a három kitöltendő mező helyett, jelszavas belépés esetén csak kettőt, ViCA-s belépés esetén csak egyet talál.
- Az első mezőben - mindkét belépési mód esetén - a NetBank azonosítóját és a felhasználónevét, kell begépelnie, kettősponttal elválasztva, szóköz használata nélkül pl.: TESZTKFT:HORVATHB.
- A második mezőben a jelszavát kérjük, ami megegyezik az eddig használttal. Ennek a mezőnek a tartalma változatlan.
Miben különbözik az új Vállalati NetBank és a Business MobilBank a régitől?
- A legszembetűnőbb változás, hogy mostantól csempéket talál a nyitóképernyőn, amiben a termékeit és egyéb hasznos szolgáltatásokat helyeztünk el. A menü mostantól a bal oldalon található.
- Testre is szabhatja a nyitóképernyőt igényei szerint a jobb alsó sarokban található Testreszabás gombra kattintva. Ezután a csempéket az egér segítségével bárhova áthúzhatja. A plusz (+) jelet tartalmazó csempére kattintva további funkciókat helyezhet ki a nyitóoldalra. A csempék mozgása azt jelenti, hogy még beállító üzemmódban van a felület, vagyis még nem fixálta azok helyét. A kész gombra kattintva véglegesíti a beállítást.
- Megadhat kedvenc funkciókat vagy kedvenc sablonokat, amik külön csempéken kerülnek felsorolásra, így egyből a nyitóoldalon eléri azokat. Ezt a csempék jobb alsó sarkában található kék fogaskerék ikonra kattintva teheti meg.
- A cégválasztót, vagyis, hogy melyik vállalkozása kapcsán szeretne tranzakciókat vagy lekérdezéseket indítani, a Vállalati NetBank esetében a jövőben az oldal tetején, bal oldalon, az Erste logó mellett találja. A Business MobilBank esetében a cégválasztót ugyanúgy az Erste logó mellett keresse, de itt a vállalkozások menüben, azt megnyitva az elején kerülnek kilistázásra.
- Ha több vállalkozásban is rendelkező a Vállalati NetBankban vagy a Business MobilBankban,, akkor a belépéskor a legutolsó munkamenetben kiválasztott vállalkozás adatai jelennek meg. Ez alól kivételt jelent, ha valamelyik cégét „Kedvenc”-ként jelöli meg, melyet a cégválasztóban legördülő nevek melletti csillag ikonra kattintva választhat ki. Ebben az esetben a belépéskor mindig ez a vállalkozás jelenik majd meg.
- TIPP1: Ha leginkább egy vállalkozás esetében használja a Vállalati NetBankot vagy a Business MobilBankot, érdemes a céget Kedvencként megjelölni, azonban ha jellemzően hosszabb munkamenetei vannak, eltérő vállalkozások esetében, akkor javasoljuk a Kedvenc megadásának mellőzését, így a következő belépéskor ahhoz a vállalkozáshoz lép be automatikusan, amelyiknél a munkamenete megszakadt.
- TIPP2: Belépést követően a tranzakciók vagy lekérdezések indításkor mindig győződjön meg arról, hogy annak a vállalkozásának az adatait látja az oldal tetején, bal oldalt, amelyik esetében a műveletet szeretné indítani.
- Az oldal tetején, jobb oldalon a nagyító ikonra kattintva érhető el a Kereső funkció. Ha nem találna egy korábbi funkciót vagy menüpontot, innen gyorsan elérheti.
- Minden megbízás rögzítésének végén elérhetővé tettük az azonnali beküldés funkciót.
- Számlaegyenlegeit az Információk/Aktuális lekérdezések alatti menüpontban tekintheti meg. Továbbá a kényelme érdekében egyenlegeit az Áttekintő oldalon is megtekintheti, közvetlenül a belépést követően.
- A számlakivonatok lekérdezésének menete is változott a könnyebb használhatóság érdekében. A menüpontba belépve, már rögtön megtörténik az adott héten elkészült kivonatok lekérdezése. Majd a rendszer automatikusan listázza az utolsó elkészült kivonatát. Amennyiben másik nap kivonatát szeretné megnézni, kérjük, válasszon másik napot a “Melyik napra vonatkozó számlakivonatot akarja megnézni?” legördülő lehetőségek közül.
Videós segédlet
Nézze meg bemutató videónkat, mik lesznek a legfontosabb változások az új Vállalati NetBankban és a Business MobilBankban!
Próbálja ki!
Itt egyből ki is próbálhatja az új Vállalati NetBankot egy demó felületen. Nézze meg, tesztelje!
English information sheet
Check out our short information sheets on the renewal of the Corporate NetBank and Business MobilBank
Kérdése van? Segítünk!
Kisvállalati ügyfélként
segítséget kaphat
- Erste bankfiókokban a kisvállalati tanácsadóktól, vagy
- hívja a Lakossági és Kisvállalkozói TeleBankot a +36 1 298 0222-es telefonszámon.
Vállalati ügyfélként
kérjük,
- keresse vállalati kapcsolattartóját, vagy
- hívja a Vállalati TeleBankot a +36 1 298 0223-as telefonszámon.