Megújult a Vállalati NetBank és
az Erste Business MobilBank

Mikor lesz a változás és kiket érint?

2024. január 27-én megújult az Erste Vállalati NetBank és a Business MobilBank felülete.

Az új felülettel célunk, hogy a Vállalati NetBank és a Business MobilBank a kor és technika követelményeinek megfelelően

  • jobb átláthatóságot,
  • könnyebb kezelhetőséget,
  • magasabb szintű testreszabhatóságot biztosítson.

A megújítás minden Vállalati NetBank és a Business MobilBank szolgáltatást igénybe vevő ügyfelünket érintette.

Fontos!

A Vállalati NetBank és a Business MobilBank a korábbi termék- és szolgáltatáskínálatától nem tér el, csak a felület kinézete változott meg, illetve bővül a kényelmi funkciók száma.

Kérjük, a böngészője visszalépés gombját ne használja, ezzel ugyanis kilépteti magát a munkamenetből! A navigáló gombokat minden esetben a felületen keresse!

Belépés az új Vállalati NetBankba és a Business MobilBankba

A belépéshez szükséges adatok változatlanok, az egyetlen eltérés, hogy a három kitöltendő mező helyett, jelszavas belépés esetén csak kettőt, ViCA-s belépés esetén csak egyet talál.

Miben különbözik az új Vállalati NetBank és a Business MobilBank a régitől?

Videós segédlet

Nézze meg bemutató videónkat, mik lesznek a legfontosabb változások az új Vállalati NetBankban és a Business MobilBankban!

Próbálja ki!

Itt egyből ki is próbálhatja az új Vállalati NetBankot egy demó felületen. Nézze meg, tesztelje!

English information sheet

Check out our short information sheets on the renewal of the Corporate NetBank and Business MobilBank

Kérdése van? Segítünk!

Kisvállalati ügyfélként
segítséget kaphat

  • Erste bankfiókokban a kisvállalati tanácsadóktól, vagy
  • hívja a Lakossági és Kisvállalkozói TeleBankot a +36 1 298 0222-es telefonszámon.

Vállalati ügyfélként
kérjük,

  • keresse vállalati kapcsolattartóját, vagy
  • hívja a Vállalati TeleBankot a +36 1 298 0223-as telefonszámon.